Menu
   
      Asystent ds. logistyki wewnętrznej
 
  Relacje inwestorskie
 


 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

ASYSTENT DS. LOGISTYKI WEWNĘTRZNEJ
Miejsce pracy: Marynin k. Lublina


Dołączając do zespołu będzie Pan/Pani odpowiedzialny/a za:

  • składanie zapotrzebowań wewnętrznych na komponenty produkcyjne
  • rozliczanie produkcji pod kątem zużycia surowców
  • prowadzenie ewidencji dostaw i rozchodów surowców i materiałów
  • zapewnienie optymalnego poziomu surowców i materiałów w ramach logistyki wewnętrznej
  • wydawanie surowców do produkcji i dostarczanie surowców na stanowiska pracy
  • tworzenie oraz optymalizacja standardów logistyki wewnętrznej
  • udział w kontroli procesu dostaw
  • współpracę międzywydziałową
  • zapewnienie przepływu informacji pomiędzy realizacją a planowaniem produkcji

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe kierunkowe, np. logistyka
  • umiejętność identyfikacji marnotrawstwa
  • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale produkcji lub logistyki, w firmie produkcyjnej
  • mile widziana praktyczna znajomość dokumentów magazynowych oraz operacji magazynowo – logistycznych
  • mile widziana znajomość specyfiki branży chemicznej lub farmaceutycznej
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • gotowość do pracy zmianowej
  • prawo jazdy B

Oferujemy miejsce pracy, w którym Pan/Pani otrzyma:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej
  • przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres rekrutacja@cormay.pl w temacie podając numer referencyjny: ALOG_Marynin

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Informacje zgodne z wymaganiami RODO

Administratorem danych osobowych jest PZ Cormay S.A. z siedzibą w Łomiankach  ul. Wiosenna 22. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Podstawą  prawną przetwarzania danych jest obowiązek prawny ciążący na  Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO, przepisy prawa, związane z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy oraz przepisy o ochronie danych osobowych art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.), a od 28 maja 2018r. Rozporządzenie Parlamentu europejskiego (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie  ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dane osobowe zostały przekazane w sposób jawny i dobrowolny.

Pragniemy poinformować, iż w związku z przetwarzaniem danych ma Pan/Pani prawo:

  • dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, usunięcia danych o ile pozwalają na to przepisy prawa a także przenoszenia danych,
  • do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych zwykłych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO ) lub szczególnej kategorii (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  • do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • Pani/Pana dane nie będą polegać profilowaniu, ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacyjnego, chyba, że wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych do przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż okres 2 lat.
  • Pytania w zakresie Pani/Pana danych osobowych oraz w kwestii wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować do - e-mail: inspektor@cormay.pl.
  • Informujemy, ze inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Magdalena Pawelec.

Prosimy o umieszczenie w Państwa CV poniższej klauzuli:
1.    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PZ Cormay S.A. moich danych osobowych zawartych
w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach  dla potrzeby niniejszej rekrutacji. Jeśli chce Pani/Pan podać dodatkowe dane, informujemy, że PZ Cormay S.A. z siedzibą w Łomiankach, ul. Wiosenna 22  będzie mógł je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Pani/Pana dodatkowej dobrowolnej zgody.
2.    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PZ Cormay S.A. moich danych osobowych w zakresie: adres e-mail, numer telefonu w celu skontaktowania się z wybranymi kandydatami lub w celu przesłania ofert pracy lub innej niezbędnej do procesu rekrutacji dokumentacji.

Jednocześnie prosimy o Państwa opinię dotyczącą przetwarzania danych osobowych zawartych w CV dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Prosimy o umieszczenie odrębnej zgody zgodnie z poniższym w Państwa CV.

1.    Wyrażam zgodę/Nie wyrażam zgody* na przetwarzanie przez PZ Cormay S.A. moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Jeśli chce Pani/Pan podać dodatkowe dane, informujemy, że PZ Cormay S.A. z siedzibą w Łomiankach, ul. Wiosenna 22 będzie mógł je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Pani/Pana dodatkowej dobrowolnej zgody.
(*) Niepotrzebne wykreślić: wyrażam/nie wyrażam


 





 



PZ Cormay S.A. z siedzibš w Łomiankach, 05-092 Łomianki, ul. Wiosenna 22; NIP: 1181872269, Sšd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sšdowego numer KRS: 0000270105, Kapitał zakładowy 84 205 008,00 zł w całoœci wpłacony.